Restaurants in Scheveningen

Totaal van 146 restaurants gevonden:

Laatste meningen over restaurants in Scheveningen

F. Vrind

schreef:

Belachelijke openingstijden

Seda

schreef:

Sinds 2009 is er niets veranderd.
Ook vanmiddag hebben wij bij Zeezicht een enorm bedrag moeten afrekenen. Het minibakje mayo kost nu 1,75 en er moest 2 euro voor een kwartier springkussen van de kinderen worden betaald.
De kip sate met frites was niet lekker en kostte maar liefst 17,50!
Thee: 3 euro. Glaasje sevenup: 3,75. Flesje cassis: 4 euro.
In totaal waren wij bijna honderd euro kwijt, absurd.
Zo veel mogelijk boycotten, deze tent!

Lees meer over Zeezicht

TRudi Haug

schreef:

Waarom kan ik de menu kaart niet bekijken??

Lees meer over De Waterreus

martha

schreef:

Ja pepper & salt is jeugdsentiment. ik ben 62 en kwam er toen ik 28 was lekker stappen en als slot satétje eten bij pepper & salt!!! Nu ga ik er weer eten en heb al gehoord dat ronald niks verandert is nog steeds de stralende eigenaar die je op een rustige manier ontvangt en waar je, je direct op je gemak voelt. Ik verheug mij erop om vanavond lekker een satétje te gaan eten Jeugdsentiment!!!!!!

Hana

schreef:

Vrijdagavond hier gegeten maar wat een slechte Sushi tent, ze kunnen alleen frituur leveren en de sushi was nergens te bekennen.
Ze konden de drukte niet aan dus moesten we maar genoegen nemen met gefrituurde gerechten de sushi die we bestelde kwam niet op tafel.
Als je gaat vragen waar je sushi blijft kun je niet eens antwoord krijgen

Mij zien ze nooit meer zonde van je geld!!

Lees meer over yamasaki

dick van der spiegel

schreef:

Afgelopen Dinsdag hebben we met 6 man bij jullie de verjaardag van mezelf gevierd, maar wat waren wij teleur gesteld. Op radio wordt reclame gemaakt over chinese eten bij jullie, nou was maar een beetje bami en mix groente als keus. In het indiaas spinazie was niet eens paneer toe gevoegd. was geen hete peper(werd ons verteld dat het op was in het weekend) je moet toch aanvullen als resturant zijnde? wij hadden lams en kip vindaloo extra besteld, wij hebben bijna alles laten staan want het smaken niet lekker. wij hadden bijna 150 euro uitgeven maar het was niet het waard. De hollandse mw. in dienst, wist niets te vertellen, haar antwoord was ik weet het niet, ik eet dat niet. Doe er wat aan.

Lees meer over India Palace

edithtegelaar

schreef:

13 nov 2013 gegeten, het eten smaakte goed,alleen kan het warmer! ik hoop dat de eigenaar daar iets aan doet voordat er mensen ziek worden. volgens de maatstaven van de warenwet zal hij geen voldoende krijgen. de sfeer in de zaak is niet echt gezellig, rode bonte placemets op tafel dat verwacht je in een pannenkoekrestaurant. de bediening was erg behulpzaam bij het buffet,eigenaar ik zou zeggen doe er iets aan om meer positieve reakties te krijgen!

Lees meer over India Palace

Bronsveldt

schreef:

Prima gegeten, uitstekende sfeer, maar onervaren bediening die veel vergat en teveel in rekening bracht. Jammer, maar dat was het enige.

Lees meer over Solbeach

Nory

schreef:

Lekker gegeten en vriendelijke bediening

Lees meer over India Palace

An Lepelaar

schreef:

Wat n gezellige tent,komen er regelmatig,en wat zit je heerlijk op dat balkonnetje. Helemaal geweldig en.....smullen.Jamie doet het fantastisch. Heerlijke meid. En die sate saus mmmmmm...lekker

Rudy

schreef:

Prima, ronduit prima.

Lees meer over Solbeach

Saskia

schreef:

Nog nooit zo slecht Indiaas gegeten. Kwaliteit van het eten is slecht, keuze in eten is er nauwelijks, personeel spreekt niet of nauwelijks Nederlands en is totaal niet behulpzaam. Echt geen positief punt te noemen.

Lees meer over India Palace

Jolanda

schreef:

Goed restaurant! Hier komen wel veel echte Jappaners. Het is een ander systeem als bij Sumo, je kunt blijven bestellen. Het enige vervelende is dat ik samen was met een vriendin, zij had al haar sushi nog staan, die van mij was op, mocht niet voor mezelf alvast weer bestellen. Verders een rustig sfeertje en heerlijk eten!

Lees meer over Tokyo Cafe

J.Huijben

schreef:

Goede sate maar na een bezoek aan het toilet had ik gegeten en gedronken. Vreselijke stank en een plas urine op de grond. Ik zou alleen om deze reden niemand hierheen willen sturen

Angelique

schreef:

Slechte zaak, bediening best vriendelijk, kok zwaar over de zeik omdat hij alleen stond. 3 groepen gereserveerd, stond niet in de boeken en toch laten eten! Dat is vragen om problemen. Met 16 man zijn we er geweest. Moesten 45 min op voorgerecht wachten en een uur op 't hoofdgerecht. Verschillende gerechten terug naar de keuken omdat het niet goed was.

Voor speciale gelegenheid gereserveerd, zelfs terug gebeld en dan toch
niet in de boeken. Gerechten terug naar de keuken, waren niet gaar of
goed. Lang wachten op eten. Dit nooit meer

Lees meer over yamasaki

Anj

schreef:

Wellicht dat jullie niet op de hoogte zijn, maar het gaat niet zo heel goed met de gezondheid van onze Ronald Pepper. Geeft die man wat rust, en laten we hopen dat alles goed komt zodat we nog jaren kunnen genieten van zijn Ron's Stokbrood!

Van Loon

schreef:

Wat een drama! We hadden met een groepje een BBQ arrangement geboekt. De site doet aan alsof drank EN vlees onbepekt is maar dat blijkt achteraf niet het geval. Communiceren met de gasten en ook met het personeel onderling wordt nauwelijks gedaan. We moesten super lang wachten op drankjes (bijna een half uur) en we hebben geen uitleg bij de tafel gehad over wanneer de tijd inging, welke drank binnen het arrangement valt en wanneer de tijd inging. Bij extra bestellen van vlees en vis is ons niet gemeld dat dit extra op rekening kwam, pas na het opnemen met een drankbestelling zeiden ze dat de tijd afgelopen was en stukjes brood vallen al helemaal niet binnen de kosten. Wat resulteert dat we een rekening kregen van 350 euro meer dan verwacht en dan ook nog zeer onbeleefd naar ons reageren! Wat een slechte zaak! Ze stelden zelf voor om ook ons vrijgezellenfeest wat eraan zat te komen te annuleren. Welke tent doet dat nou als we er bijna 1000 euro komen brengen? Wat een afgang! Ik ga er nooit meer heen. Mensen; mocht je hierheen gaan laat je dan door het personeel goed informeren want op internet lees je genoeg van dit soort berichten over Sol Beach!!!

Lees meer over Solbeach

nanninga

schreef:

Wij kenne pepper and salt al van vroeger en toen was het eten al goddelijk !
De sate en de kruidenboter heerlijk gewoon !nu hij in scheveningen zit is de kwaliteid nog steeds perfect ! alleen mag er wel eens iets gedaan worden aan het interieur ! versleten banken en stoelen en ook de mueren mogen een likkie verf hebben .Maar als je de sate proeft vergeet je alles !
Ronald en Elly Nanninga uit Denhaag

Diana

schreef:

Wanneer is dit restaurant geopen?

Lees meer over Solbeach

Marianne Vink

schreef:

Gisterenavond samen met een vriendin ontzettend heerlijke kaasfondue genuttigd. 2 smaken uitgeprobeerd. We hebben toen niet alleen hiervan genoten, maar ook van de frisse wijn, het dessert, de amuse, maar ook van de zeer prettige sfeer en het gezelschap van John. Een voortreffelijk gastheer. De ambiance werd bovenmatig bewonderd en gewaardeerd. Dat fuchsia in bepaalde details: echt schitterend, Nogmaals dank voor een bijzondere avond. Groet van Marianne

Lees meer over De Huyskamer

Kreukel

schreef:

Helaas, het eten en vooral de sate was hier altijd voortreffelijk. Ik weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is, maar steeds vaker is de kwaliteit veel minder dan altijd, en als je dan een klacht hebt, als vaste klant!, dan vertikt de kok het om een nieuwe sate te maken met de smoes dat je de laatste weken al vaker bent teruggekomen. Bullshit!!!! Laatste keer geweest......

Arjan

schreef:

Beste Luitjes,

Wij hebben ook met een HEMA bon aldaar gegeten. Dit hebben wij bij de reservering netjes aangegeven zoals vermeld op de HEMA bon. Prima gegeten en zeer netjes geholpen. Inderdaad ik zou ook reageren als men zich niet aan de afspraken zou houden.

Lees meer over De Huyskamer

junior

schreef:

door alle tegenslagen blijf het in mijn hart een goed en een lekker restaurant om te eten.
maar door de strenge wetten van de gemeente
(zoals het rookverbod en de openingstijden) zal hij alles doen om het voor u zo gezellig mogelijk te maken.

M Mula

schreef:

We hebben hier gegeten met de" lekker weg bon" van de Hema, dat hebben wij doorgegeven bij de reservering. Bij aankomst hebben we ons netjes gemeld bij de gastheer en hebben we die avond zonder dat we er bewust van waren heerlijk van de kaart gegeten.Toen we de rekening kregen kwam de gastheer aan onze tafel en bleek dat we van tevoren nog een keer hadden moeten zeggen dat we de Hemabon hadden wat inhoud dat we dan een verrassings menu hadden gekregen,en dus niet zelf van de kaart hadden moeten kiezen.De gastheer bood daarbij aan dat we de rekening moesten betalen en nog een keer terug moesten komen voor het Hema Menu'tje (zuurkool met worst?) We hebben heerlijk gegeten maar de service op de Hema bon is echt NUL!!!! Nadat we wij aangaven dat hij de hema bon mocht verrekenen met de eindbon werd dit schoorvoetend gedaan en verlieten wij de zaak zonder dat de eigenaar (tevens ook de gastheer)ook maar tot ziens zei. U begrijpt dat dit een domper op de avond was. Wij hebben ons nog nooit zo min gevoelt omdat wij met een Hema bon kwamen.Wij voelen ons nergens tegoed voor de eigenaar waarschijnlijk wel!

Lees meer over De Huyskamer
UIT123.nl gebruikt een paar cookies om het surfen te vergemakkelijken... lees meer. akkoord