Uitgaan in Amersfoort

In the spotlights

Deze plek valt op!

Ben of ken je een bedrijf dat op deze plek zou willen staan? Onderzoek de mogelijkheden, neem even contact op via de contactpagina, of maak een bedrijfsaccount aan zodat je meteen kunt inloggen. Kost bijna niks.

Populair in Amersfoort

Jouw mening over Amersfoort?

Geef je mening over Amersfoort, wees eerlijk en beleefd!

Laatste meningen

Donna

schreef:

Prima dansen bij Fuego!

Lees meer over Fuego Lento

Fam Helgers

schreef:

Fijn dierenpark, heel leuk voor de kinderen, en ook leerzaam. We komen nog eens.

Lees meer over Dierenpark Amersfoort

Anne De Vries

schreef:

Hallo,

Hebben jullie misschien vannacht een ID kaart gevonden?

Op naam van Anne de Vries.

Met vriendelijke groet,
Anne de Vries.

Lees meer over Danscafé Bubbles

Pierlement

schreef:

Mondriaan is schitterend en moet in ere blijven, dus ook het huis waar wij regelmatig komen.

Pirlo

schreef:

Goed in de stadskern gelegen. Heerlijk gegeten en absoluut de moeite waard om nog eens terug te gaan!

Lees meer over 't Bloemendaeltje

Moerings

schreef:

Zaterdamiddag 14.4,we waren koud en kil van de regen,we gaan bij Copperfield warme chocomel drinken[we waren koud] warme chocolademelk kwam er aan ,tafel moest nog opgeruimd worden glas water ging over de tafel en over mij zelf,de bediende kon er echt niets aan doen,maar ik was kledder nat geworden.Ik zei tegen mijn vrouw,kijken of de rek.nog komt bij afrekening,?!Oei,de rek. kwam toch,10 euro incl. tip.Hadden we niet op gerekend. m.vr.gr.

Lees meer over Copperfield

wazzaa

schreef:

kom je hier binnen als je 16 bent??

Lees meer over Danscafé Bubbles

kamal

schreef:

Wollah krijg koorts, want ik rap

Lees meer over Danscafé Bubbles

Caro Berghuis

schreef:

Hele slechte bediening. Het personeel communiceert niet maar verwacht dat je als klant begrip opbrengt voor het feit dat ze eigenlijk geen zin hebben in hun werk.
Feiteljke klachten:
- de rommel van de vorige bezoekers werd niet opgeruimd (het blad was vol).
- het duurde 10 minuten dat de koffie kwam (de melk was op).
- het appelgebak was nog niet ontdooid.

Op de vraag van wat kennelijk de eigenaresse was van het etablissement, of 'alles naar wens' was, had ik blijkbaar moeten antwoorden dat dit het geval was. Toen ik aangaf niet tevreden te zijn, werd mijn kopje uit mijn handen gerukt en werden we gesommeerd het terras te verlaten. Tenslotte had zij al 'genoeg gezeik gehad van klanten'.
Blijkbaar waren wij de druppel die haar emmer deed overlopen.
Ik ben nog nooit zo slecht behandeld. Naar mijn mening is en blijft de klant te allen tijde koning! Blijkbaar vinden zij zichzelf belangrijker.

Lees meer over Café Lobbes

koning

schreef:

altijd vriendelijke bediening, druk of stil.
goede schotels en prijs/kwaliteit zeer goed
aan te raden

Lees meer over Spitsheuvel
UIT123.nl gebruikt een paar cookies om het surfen te vergemakkelijken... lees meer. akkoord