Café Lobbes
Meningen over Café Lobbes:
powered by
Caro Berghuis
Hele slechte bediening. Het personeel communiceert niet maar verwacht dat je als klant begrip opbrengt voor het feit dat ze eigenlijk geen zin hebben in hun werk.
Feiteljke klachten:
- de rommel van de vorige bezoekers werd niet opgeruimd (het blad was vol).
- het duurde 10 minuten dat de koffie kwam (de melk was op).
- het appelgebak was nog niet ontdooid.
Op de vraag van wat kennelijk de eigenaresse was van het etablissement, of 'alles naar wens' was, had ik blijkbaar moeten antwoorden dat dit het geval was. Toen ik aangaf niet tevreden te zijn, werd mijn kopje uit mijn handen gerukt en werden we gesommeerd het terras te verlaten. Tenslotte had zij al 'genoeg gezeik gehad van klanten'.
Blijkbaar waren wij de druppel die haar emmer deed overlopen.
Ik ben nog nooit zo slecht behandeld. Naar mijn mening is en blijft de klant te allen tijde koning! Blijkbaar vinden zij zichzelf belangrijker.
E. Slechtenhorst
Een erg leuk en sfeervol cafe.Niet voor het heel jonge grut - maar ook niet voor 'ouwe lullen' ,maar alles wat daar tussen in zit.Ik kom er graag - ook voor een leuk gesprek.Goeie muziek wordt er trouwens gedraaid. eric
Esther
beetje saai cafe zitten allemaal ouwe lullen
nadine lobbes
n0u vette cafe mijn achternaam he :P werkse allemaal d0ei d0ei gr nadine lobbes