8 april 2020
m Uitgaan Almere m kroeg / cafe Almere m kroeg / cafe Le Baron

Le Baron

Le Baron
Adres:
Grote Markt 125
Postcode:
1315 JD, Almere (Flevoland)
Telefoon:
036 5345591
Fax:
Categorie:
kroeg / cafe (kroeg / cafe in Almere)
Cijfer: 6.3 (567 stemmen)
Uw cijfer voor Le Baron:
Foto's:
Beschrijving:
Vanaf 28 maart 2011 heeft Le Baron een nieuwe eigenaar.
Geef je mening over Le Baron:
Naam:
E-mail:
Reactie of mening: [kritiek mag, maar houd het netjes]
Neem de code over beveiligingscode :
Meningen / Opinions:
karel schreef op 3 april 2013:
Zo te lezen is er veel behoefte aan een leuke en goede cafe waar je als koning word behandeld?
Ron schreef op 27 november 2012:
Voedselvergiftiging gekregen met 6 personen tegelijk. Vond de baas overigens geen reden voor enige excuses. Lag niet aan hem, personeel eet hier ook was zijn laconieke reactie. Mijn slechtste ervaring ooit, gezien de verhalen, boycotten de tent, zoveel arrogantie en dat in deze tijd. Je zou er alles aan doen om klanten te behouden denk je... Of de baas vervangen....
Anja schreef op 26 augustus 2012:
Zal proberen het netjes te houden: wat een ongelooflijk onverschillige en onvriendelijke medewerkers, oorzaak slecht management? Heb hen mijn eraringen via hun email laten weten. Vroeger een aardige zaak, nieuwe eigenaar heeft geen passie voor zijn vak ...
Debby schreef op 18 juli 2012:
Lekker gegeten en gedronken. Leuke plek waar je kunt genieten op een mooi terras. Prima service!!
Jannie28 schreef op 10 mei 2012:
Afgelopen weekend hebben wij gegeten bij Le Baron, Waardeloos! Lange tijd niet meer zo slecht gegeten. Nooit meer! Zeer slechte en onvriendelijke bediening, ze zien je het liefst eten en meteen weer weg gaan. Het was er erg rustig voor in het weekend, we waren de enige gasten en toch duurde het eten lang.
Esra schreef op 28 oktober 2011:
Nog nooit zo slecht bediend in een restaurant! Had met een paar vrienden afgesproken om daar even bij te kletsen met een drankje erbij. 'Om gezellig wat te drinken of om lekker te eten.' staat immers vermeldt op de site. In een uurtje tijd is ons minstens 5 keer gevraagd of we nog wat wilden drinken. Opzich nog niet zo heel erg, maar het ging me wel erg ver toen mijn vriendin gevraagd werd om haar glas leeg te drinken, 'want dan kon ze het alvast wegbrengen.' Ik moest iets eerder weg en zag dat ik niet genoeg kleingeld had om daarmee te betalen. Ik vroeg of ik misschien mijn drankjes apart kon afrekenen. Als antwoord kreeg ik dat zij daar absoluut niet aan ging beginnen en dat ze geen zin had om voor elke klant de rekening te splitsen. Ik moest het maar uitzoeken met mijn vrienden. Voor mij zeker geen Le Baron meer..
coen veer schreef op 14 juli 2011:
sukkels zijn zogoed als faiet
Daniel schreef op 10 november 2010:
Nou sorry hoor maar dit is toch echt een ballentent. Service is inderdaad slecht. Bar personeel, vooral die donkerharige jongen ronduit asociaal. En zou je nou nog waar voor je geld krijgen oke, maar NEE!!! Erg prijzig en erg klein. Stuur ik mijn biertje terug omdat ie dood is, zie ik ze er een stamper in en uit doen (waardoor het een beetje schuimt) krijg ik hetzelfde biertje terug!?! Maar waar ik nou echt pissig van word is het volgende. Dan sta je in 1 van de clubs aan de bar piept Le Baron personeel ertussen, om voor jou een goed biertje te halen. Ja dan word het voor mij tot 10 tellen...
Semira schreef op 30 augustus 2010:
Afgelopen week wat gedronken en gegeten bij Le Baron in Almere. Wat een slechte zaak is dat geworden.. De sfeer en gezelligheid is er totaal niet meer sinds ik heb gehoord dat die 2 knakkers erin zitten van Red Delicious. Vaak buiten op het (te)! grote terras gezeten. Vanaf daar zie ik altijd die lange eigenaar daar staan roken en voor zich uit te staren terwijl het personeel zweet als een stel ballen van een man. Daardoor ook totaal geen of weinig aandacht aan de gasten. Voor mij niet nog een keer Le Baron
Mr. E. schreef op 12 mei 2010:
Wat een geneuzel zeg. Let bij het maken van een keuze voor deze tent vooral op het primitieve taalgebruik van de gemiddelde bezoeker...

Ook het geklaag over de "vanaf" prijzen. Onbegrijpelijk. Tegenwoordig is het volk wat uitgaat niet gehinderd door een gemiddeld IQ.

Le Baron is een prima tent die je geeft waar je voor betaald. Als dat je budget te boven gaat kun je beter een loepia gaan halen.
wilma schreef op 27 maart 2010:
goede de dag
nou ik wou even iets kwijt
ik en mijn vriendin zijn vaak bij jullie geweest voor jullie heerlijk uiesoep
maar ik was er vandaag en tot mijn spijt waren jullie soep kommen ver andert zo klein heb ik ze nog nooit gezien hij was echt lekker maar voor 4,50 sorry dit is niet normaal hier voor was i ook 4,50 maar dan had je ook soep dit is echt niet normaal
nou dit wil ik even kwijt
Res schreef op 5 februari 2010:
ik kan mij niet vinden in de reacties hieronder. Ik heb goede ervaringen in Le Baron, de nieuwe eigenaar kenden wij nog van Red Delicious ook al een top tent. Zomers is het ook top genoeg buitenterras, goede bediening.
MJ schreef op 12 januari 2010:
ik kom elke vrijdag iets drinken bij le baron almere en ik ben tevreden over le baron. ik heb er nog nooit een maaltijd besteld dus ik weet ook niet hoe het eten daar is. hoe heet die eigenaar want hij staat altijd alleen maar buiten te roken en macho uit te hangen
A schreef op 22 oktober 2009:
Ik wil zometeen lekker met mijn zus ergens gaan lunchen dus kijk ik wat rond op het internet in Almere. En stuit op de reacties van de klanten van Le Baron. Wat is dit schandalig zeg, als ik de eigenaar was zou ik een paar keer achter mijn oren krabben. Je zou maar zo'n slechte naam hebben! Ook voor de medewerkers: als je dit leest ga je het toch niet goedpraten!? Ik zou keihard werken aan hoe je overkomt (klantvriendelijkheid) en zorgen dat je een goede naam krijgt.
Jordy schreef op 13 september 2009:
zware ballen tent ff sirieus vroeger was het nog wat maar sinds die nieuwe oelewapper erin zit die alleen maar stom staat te roken buiten is het 1 groot drama..
na het ellelang wachten dachte we eindelijk onse drankje te kunnen bestellen wnr de serveerster kwam aanlopen zeiden we hehe eindelijk hierop kregen wij een grote waffel en volgens de serveerster was me vriendin arrogant.. vervolgens zij ze nou jullie moeten nog maar even wachten en heeft ze ons express helemaal niet meer geholpen dus hebbe we ons drinken zelf maar gehaald. toen ze later weer kwam langs lopen om me glas op te halen ging ze weer een discussie aan en zouden we van het terras gezet worden ze zou der chef wel even halen..
hierop kwam die pannekoek dus die ook niks nuttigs kan melde wnr wij zegge er is te weinig personeel het is niet eens haar schuld kregen we een domme opmerking nou wat doen jullie hier dan gaan jullie toch ergens anders heen IK vind het prima zo wat een bedrijfleider echt een topper!!! dit is niet de enige keer waarneer in me mateloos heb geirriteerd aan de service de 2 keren ervoor ook het personeel is zo traag als dikke stront vergeet de helft en lopen rond met een sachereinige porem..toen de vorige eigenaar erin zat was het allemaal nog wat met goed opgeleid personeel is nu niks meer van over.. dit was dat ook de laatste keer dat ik hier was geweest..
Danielle schreef op 26 augustus 2009:
Ik kom er regelmatig en eet er altijd heerlijk. Lage prijzen, goede keuken. Medewerkers de ene vriendelijker dan de ander, maar over het algemeen lang dezelfde medewerkers en vriendelijk. Dus wat mij betreft een aanrader.
ajnur schreef op 1 april 2009:
ik vind dat fluuuuuuu niet goed is en dat ze wat meer mogen jiggele als ze eten bezorgen aan de tafel. als ik naar de obers kijk vind ik het niet om aan te zien heb beter gezien op het roc flevoland in almere niveau 1 klas horeca assistent hoop dat ze hier wat aan gaan doen greetings
MK schreef op 10 maart 2009:
een week geleden, ging ik mijn zus haar verjaardag vieren in Le Baron, omdat wij altijd erg positief waren over het restaraunt en de gerechten. De oude kaart was blijkbaar vervangen door een nieuwe kaart dat veel minder aantrekkelijk is. Het 2 voor € 25,00 is ook van de kaart gehaald. Tegenwoordig is een 3 gangen menu € 17,50 wat eigenlijk helemaal niet duur is. Alleen als je dat vergelijkt met de kwaliteit die je hiervoor krijgt. Het voor gerecht was erg lekker, toen kwam het hoofd gerecht, kip sate die gewoon te lang in de frituurpan heeft gezetten en veel te doorgebakken patat, gewoon niet echt te eten. Wij waren al 45 minuten klaar met eten en toen stonden de vieze borden nog steeds op tafel, wanneer wij deze uit ons zelf opstappelden werd er pas gereageerd. Natuurlijk snappen wij ook wel dat als het druk is het wat langer duurt maar 2 bedieningspersoneel voor de boven verdieping moet voldoende zijn. Op de Hotelschool doen 1ste jaars het nog veel beter. Toen kwam de brownie, die gewoon aan mijn tanden bleven plakken het was veel te plakkerig en blijkbaar niet gaar. Door deze telleurstelling, zouden wij niet zo snel meer terug komen bij Le Baron.
raymond schreef op 24 februari 2009:
Le Baron, na Emiel die le Baron succesvol opzette is het goed mis gegaan.
Alles gaat er fout.
Het ligt niet aan het personeel want zij weten niet beter.
Zij hadden nooit aangenomen moeten worden.
In zo'n zaak moet top personeel rondlopen.
Die zijn er wel, maar kosten natuurlijk iets meer, dus deze zaak is kopot bezuinigt maar de gasten komen dan wel terug.
Een personeelslid heeft hier ook geschreven dat de gasten niet veel moeten eisen omdat er goedkope menu's worden verkocht en dat het personeel te weinig verdiend.
Nee het personeel met zo'n mentaliteid hoort niet in de horeca en zij zullen met hun te weinig goede ervaring nooit veel verdienen maak je eerst maar waar.
Dus als er goedkope menu's worden verkocht moet je dus niet zeiken zegt dus het personeel.
Te lang wachten, slecht kwalitijd, geen vakkennis van personeel en veels te lange wachttijd moeten de gasten maar slikken.
Le Baron geeft de horeca een slechte naam.

Maar er is geloof ik goed nieuws.
Le Baron is na wat ik heb gehoord overgenomen door de eigenaren van oa Red Delicious.
Daar heb ik nooit een slecht woord over gehoord.
Dus nieuw leven voor het mooie pand le Baron

Amy schreef op 6 februari 2009:
Ik vind Le Baron gewoon echt te duur voor het eten/kwaliteit wat ze vragen. Zoals eerder vermeld voor een pannenkoek betaal je 5,70 met de meest simpele gerechten. Voor 5,70 maak je 10 pannenkoeken met jouw mikmak naar keuze! Ok...je wil toch gewoon uit dus doe je het maar, alhoewel ik 3,50+/- een betere prijs vind voor zoiets onbenulligs. Simpele blok vlees met patat en een cheap slechte salade is daar ook boven de 15 euro. In andere tenten kan je veel lekkerder eten zoals die rooie kleine. Misschien niet zo heel groot maar het eten is voortreffelijk! Ik zou alleen naar Le Baron gaan om een drankje te pakken met vrienden. Ik zou het geen gezinsavond noemen.
fleur schreef op 23 januari 2009:
2janurie j.l.werd ik 40.na een leuk feest thuis s,avonds gezellig eten bij de baron met onze kids.na veel goede ervaring had ik er zin in.
helaas het viel erg tegen.het voorafje was het enige wat goed was. daarna 5 kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht.dat van mijn man was koud van binnen dus hebben we teruggestuurd.het toetje was ook slecht!het vanilleijs bleek op te zijn vreemd als je op de kaart overal vaniileijs bij ziet staan.
een dame blanche met banaanijs smaakt toch heel anders en de brownie van mijn dochter was gort droog dat kunnen we zelf beter.
wij vroegen ons al af er is vast iets veranderd,ja dus een andere eigenaar kok enz.
jammer ons zul je er niet meer tegenkomen.
JJ schreef op 17 december 2008:
ik werk bij de afwas en t bevalt me :Dallemaal leuke meidendaar.:P
jj schreef op 23 oktober 2008:
mensen ik werk in de keuken nu bijna ruim ander half jaar tuurlijk moet je soms wachten door de exstreem drukte kan niet allemaal binnen 5 minuten op tafel staan maar ons eten is zekker er op voor uit gegaan nieuwe team dus geef ons de kans om veder tegroeie en niet meteen zo negatief zijn kom met je klacht en wij doen ons best voor al de keuken en tevoor zien dat jullie een gezellig avond hebt met lekker eten ..
lara schreef op 23 oktober 2008:
heb avond heerlijk ge eten was lekker snel ..muziek was wel beetje hard en bediening was wat minder owja alleen jammer van die vliegjes in me voorgerecht voor de rest was de hoofd gerecht top na gerecht was ook wel okey .. bediening is best wel arogrant niet gast vriendinelijk maar was wel gezellig avond
casper schreef op 20 oktober 2008:
ik vond avond het eten lekker voorgerechte kwamen heel snel hoofd gerecht was iets minder bestelde een ossenhaas en krijg een Tunardo maar was okey narecht was top bediening was wel okey
JB schreef op 30 september 2008:
Friet en tosti besteld. Duurde heel lang en toen we het kregen was het koud en de tosti was maar half gebakken. De boel oplaten halen, drankjes afgerekend en naar de friettent gegaan. Kom hier nooit meer. Personeel excuseerde zich niet eens. Dat die tent nog draait??
Jan 75 schreef op 10 augustus 2008:
Ik ben hier met mijn vrouw en mijn dochter en schoonzoon geweest en heb uitstekend gegeten,ben echt tevreden over het geheel.
Het vorgerecht was perfect het hoofdgerecht ook en met het nagerecht was ook niks mis mee, dus kort samengevat uitstekend
werner schreef op 12 juli 2008:
Gelukkig maken zij zich niet druk als je een sigaret opsteekt. Klasse.
Thea schreef op 28 juni 2008:
Na 1,5 uur nog geen hoofdgerecht gezien. Hier moet je niet gaan eten wanneer je honger hebt. Voorgerecht was prima, maar de rest: we hebben er niet meer op gewacht. Gereclameerd maar geen verklaring of excuses, het is blijkbaar normaal. Nooit meer Le Baron dus.
Pauline schreef op 8 juni 2008:
Wat een onzin allemaal wat ik lees, ik (mijn man en ik) hebben heerlijk gegeten en ja ok, je moet even egduld hebben maar dat is normaal als je ziet hoe druk het er ook is. Alles gaat door, of je nu komt voor een hapje te eten of voor een drankje iedereen wilt geholpen worden, dus niet zeuren als je even moet wachten. Dan moet je naar een duur ****sterren restaurant gaan maar ja, das natuurlijk weer te duur het is ook nooit goed de mens moet nu eenmaal altijd wat te zemelem hebben anders is het niet goed.
Wij hebben heerlijk gegeten! en het wachten viel mee voor de drukte die er was want het was bere druk!
Chris schreef op 22 mei 2008:
Slecht eten, koud niet vers en bediening die geen eens ziet dat de klant wacht. Meerdere keren zonder betalen weggelopen (na 3 maal om rekening gevraagd te hebben en 20 min gewacht te hebben). Laatst een lekkere dag gehad met winkelen en filmpje maar de domper van de dag was dit restaurant. Jammer dat ze het zo goed doen, zou graag zien dat ze de deuren sluiten.
willemijn schreef op 29 april 2008:
sorry dat ik het zeg, maar wat verwachten jullie van een bedrijf waar chronisch te weinig personeel is, je slecht betaald wordt en diensten draait van minimaal! 8 uur.. daarnaast met prijzen die gehanteerd worden voor bijvoorbeeld een 3 gangen menu is het vreemd dat jullie service verwachten van een 4 * restaurant! het ligt niet altijd aan het personeel zelf maar vaak aan de omstandigheden en materiaal dat beschikbaar is!
Birdie schreef op 25 april 2008:
Voor een lunch was ik in Almere bij Le Baron. Aan de salade mankeerde van alles, gewone kaas ipv parmesaanse kaas, ipv stukjes spek lagen er vijf lapjes vreemd vlees in. Na een opmerking kwam er tot 2 keer toe weer een zelfde salade terug. Het bestek kwam uit de broekzak van degene die bediende. Jak..voor mij hoeft het niet meer. Dus mocht iemand van le Baron dit lezen; een prachtige plek in Almere maar zorg dat de bediening beter wordt georganiseerd en dat iemand toezicht houdt op het terras.
ewald schreef op 25 maart 2008:
we hebben in zeist gegeten en we hebben nog nooit zoiets slecht qua eten service en gewoon alles wat slecht.
lauw warme salade met oesterzwammen en gerookte kip wat sla met een vette koude klets.salade baron zeg het maar kant en klare salade bij de supermarkt is mooier en lekkerder.
varkenshaas met een onbekende saus ik dacht er is eerst soep van gekookt zo taai heb je het nog nooit gegeten.en over de bediening maar niet te spreken
echt niet te geloven.
Laura schreef op 25 februari 2008:
op zich een gezellige tent. maar slechte service, heel lang wachten op je besteling! en je moet bijna smeken om aftereken.
Pep&Bas schreef op 21 februari 2008:
Vandaag dachten we heerlijk uiteten te gaan... we hadden gereserveerd om 18.30 uur en zelfs een tafeltje gereserveerd. Bij binnenkomst werden we naar boven gedirigeerd, maar we hadden beneden een tafel gereserveerd. Na een uur (!!!!) wachten kregen we beneden een NIET GERESERVEERDE tafel. WE kregen wel een drankje van de zaak. Het voorgerecht was goed. Tot onze verbazing was het hoofdgerecht (het vlees) rauw en de patat was bij de een te lang gebakken (keihard) en de ander was het nog aardappel (te kort gebakken)... we waren er klaar mee. SUPER SLECHT!
Oja we hebben ook met onze handen lopen zwaaien boven ons hoofd om bestek, het personeel zag ons niet eens.. tja...do I need to say more?
kopf schreef op 24 november 2007:
Geweldig wat een tent
Keesje schreef op 22 november 2007:
Je kan er heel lekker eten. Lekker varkentietjes
Michelle schreef op 17 oktober 2007:
Leuke tent, maar zoals al bekend, lang wachten op je eten, drinken dat vergeten wordt, en dan die gast boven bij de wc op zaterdag!! Zit je lekker te eten, moet je naar de wc en dan kom je erachter dat je moet dokken, die neger schold me nog net niet uit die daar zat. ik ga echt geen 50 cent betalen terwjl de helft van de bestellineg fout loopt beneden!
jootje schreef op 15 oktober 2007:
het eten is lekker daar in niks op te merken maar ik heb een 1uur moeten wachten op me eten.ik vind dat niet netjes!! dan is het personeel ook niet egt vriendelijk,we hebben 3 medewerkers aan gesproken om te vragen waar ons eten blijft en ze zouden kijken maar we kregen verder niks te horen.vind het niet klantvriendelijk. ik was er om 5uur en werd meteen geholpen om half 7 had in nog niet eens me hoofdgerecht ik moest om 7uur weer beginnen met werken dus ik kon niet eens desert nemen terwijl ik er wel voor moest betalen.

vind het wel jammer want het eten is wel lekker
ik hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden zo dat ik wel gewoon met me vriendinnen en vrienden gewoon weer kunnen komen.
ROBIN schreef op 14 oktober 2007:
ik werk zelf daar op dinsdag en woensdag en hoe kan dat dan dat alles goed op tijd weg word gebracht ?:S
J.B. schreef op 23 september 2007:
Ik kom wel eens in le Baron. Maar nooit ben ik daar tevrede weg gegaan. Zo was een keer dat mijn vriendin (17) een bacardi breezer bestelt en dit simpelweg niet meekrijgt! Je moest volgens de bediening 18 zijn om alcohol van 5% te mogen drinken...
Laatst zat ik weer in le Baron met mijn vriendin en een vriend erbij wat te drinken en we bestelde bitterballen, we dacht nog zo "morgen vroeg op, gaan we nog even wat eten en dan naar huis..." dat even werdt een ander half uur! waarin de bediening 5 keer langs is geweest om te vragen of we wat wouden drinken"NEE! ik wil me bitterballen!!". Uiteindelijk waren we het zat en wouden afrekenen zonder onze bitterballen gehad te hebben. De oh zo vriendelijke ober bij de bar zegt"er lopen genoeg mensen rond waar je bij kan betalen maar nu niet hier!" en uiteindelijk mochten we een half uur op onze rekening wachten.
Braun schreef op 22 september 2007:
Okay, in Baron moet je lang op de bediening wachten. Maar dat weten we al. Het personeel is jong en goedkoop, dus hen hebben ook geen zin om voor 5 Euro per uur zich de longen uit het lijf te rennen. Dan zouden ze misschien ergens anders moeten werken zouden vele denken, ja en dat doen ze dan ook, vervolgens wisselt het personeel heel snel en vaak, en zo gaat de service nooit omhoog….. horeca betaald op dit moment heel slecht. En de arbeidsvoorwaarden in het Baron zijn ook niet de besten, omdat het zich meestal alleen om oproep krachten handelt… desondanks is en blijft baron gezellig, en is elke keer druk bezocht! En als je erheen gaat weet je dat je lang moet wachten dus maak je niet zo druk en geniet van een avond uit.
Remmert Tromp schreef op 21 juni 2007:
Ook wij hebben een slechte ervaring, we kregen een andere maaltijd salade dan dat we besteld hadden, na 2 keer vragen en 10 min. wachten, zijn we toch gaan eten (we hadden honger), maar later kregen we commentaar dat we het niet meteen gemeld hadden!!! De sla was rot en vies. Je kan je niet voorstellen dat iemand ooit nog een keer hier iets eet. Ongeinteresseerd en klantonvriendelijk personeel, zij gaf toe een fout gemaakt te hebben, maar zelfs sorry kon er niet af.
Karin Ris schreef op 29 mei 2007:
zondag 27-05-2007 voor de derde keer bij le Baron geweest,in de hoop dat het beter was dan vorige keren.
Helaas,bediening wel vriendelijk maar erg traag.
keuken kan het werk niet aan.
Wij hebben 1uur en 30 minuten zitten wachten op een simpele sate met frietes,en een kipfilet
Mijn hoofdgerecht miste een belangrijk ingredient
Toen twee van ons het dessert al op hadden kwam het derde dessert.
Ik heb mijn klachten doorgegeven maar
heb het idee dat het de leiding niet echt interesseerd,de mensen komen toch wel.
Anoniem schreef op 10 februari 2007:
Ik ben zojuist weer naar Le Baron geweest. Ik kom daar bijna elke vrijdag met een vriendin om te borrelen. Heel gezellig. Echter wat mij heel erg tegenvalt is de service! Vandaag hebben wij een pannekoek besteld, op de kaart staat deze als "diverse pannekoeken voor EUR 5,70". Dus mijn vriendin en ik bestellen een pannekoek, zij een pannekoek met kaas en ananas en ik één met appel en stroop. Bij het afrekenen wordt er EUR 0.70 voor de extra's gerekend. Daar ben ik het niet mee eens aangezien dit nergens vermeld staat. Diverse pannekoeken kosten EUR 5,70 en dus niet meer!! Dan moeten ze vermelden dat het "vanaf" EUR 5,70 is. Ik houd hier niet van, vermeld gewoon de waarheid en geen verrassingen bij het afrekenen. Dit is niet de eerste keer dat ik teleurgesteld ben bij Le Baron. Bovendien heb ik bij een eerdere opmerking over de rekening een heel onplezierige reactie van de bedrijfsleider, ene Khalid gehad. Heel jammer !!!!!!!!!! Ik zal dit ook zeker melden als iemand mij over Le Baron vraagt !!!!!! Ik kan hier ontzettend van balen !!! Dit is geen service!!!