21 september 2017

Cineworld

Cineworld
Adres:
Stationsplein 49
Postcode:
Telefoon:
0900 121 3456
Fax:
Website:
Categorie:
Cijfer: 6.6 (506 stemmen)
Uw cijfer voor Cineworld:
Foto's:
Beschrijving:

Geef je mening over Cineworld:
Naam:
E-mail:
Reactie of mening: [kritiek mag, maar houd het netjes]
Neem de code over beveiligingscode :
Meningen / Opinions:
M. v.d. Steen schreef op 7 december 2014:
Wij gingen (mijn zus en ik) afgelopen dinsdag naar de VIP avond van de Gooische vrouwen prijs 49,50 euro. We vonden al snel het hele vip-arrangement maar matig. Het eten was wel goed maar lang niet iedereen kon zitten of had een plek aan een statafel. Zelf stonden we aan de bar en op de vraag of er nog saus en kruidenboter voor ons was werd er gezegd pak het maar van een tafel, wat wij niet wilden omdat de vrouwen aan de desbetreffende tafels nou niet een bepaald vriendelijke houding uitstraalden. later kwamen nog een aantal vrouwen aan de bar staan die ook geen plek hadden, en ook zeiden is dit nu VIP?? Toen gingen we de bioscoop in en vonden daar onze 'luxe' goody-bag met een aantal wel aardige dingen maar ook een berg papier! Toen de loterij! er waren 25 prijzen te verloten en 125 vrouwen in de zaal dus kans was 1 op de 5 dus dat was ook al balen voor de meesten en de loten vielen steeds bij dezelfde op een rij dus dat was al zo klaargelegd in het bakje. Dus kortom ik vond het de prijs niet waard . 30,00 € was al dik betaald geweest. Achteraf hadden we beter de volgende avond kunnen gaan voot 9,75 met een glaasje prosecco!!! Dus voor ons nooit meer een VIP-ARRANGEMENT!!!
S. Groenhof schreef op 25 februari 2014:
Probeer te reserveren voor de film 12 years a slave voor as vrijdag, maar dit gaat me niet lukken. Ik heb dit al diverse keren meegemaakt en vind dit bijzonder irritant. Ga maar weer naar de bioscoop zelf om te reserveren.
Lugt van der schreef op 19 december 2013:
Geachte directie, Gisteravond woensdag 18 december jl. heb ik op mijn verjaardag met mijn gezin in zaal 3 een film gekeken. (The Hobit) We zaten op rij 7, stoel 1-2-3 en 4. Vanaf de reclame zaten jonge jongens direct achter ons vervelend te doen, dit duurde de gehele film. We hebben er iets van gezegt maar dat werdt er niet beter op! tussentijds hebben de jonge lui weer bier gehaald waarna de stemming zo werd dat we er een bedreigde momenten waren! Ik met mijn gezin vinden dit erg dit zo te moeten ervaren. Er was niemand in de zaal van u organisatie die hierop kon ingrijpen! Om zo een leuke verjaardag te moeten vieren beschouw ik niet als leuk naar de Bioscoop te gaan. Waarom wordt er aan jongeren bier verkocht, en is er geen toezicht of controle? Linda
P. Bohm schreef op 26 december 2012:
Mijn vrouw en ik hebben eerder dit jaar een cadeaubon gehad van uw bioscoop om eens een film te kijken en vooraf te gaan eten bij U in het eetcafe. Hiervoor hebben wij vooraf gereserveerd voor kerstavond 2012 om half zeven, en de film van Kwart over acht in zaal 4. Iets voor half zeven hebben wij ons gemeld en hebben keurig een tafel toegewezen gekregen. We hebben een drankje besteld en het hoofdmenu en voorafje besteld. Alhoewel het al lang duurde voordat we het voorafje kregen was het tot dan best gezelling in uw eetcafe. Alleen het hoofdgerecht heeft onze tafel nooit bereikt. Om half acht hebben we aan een serveerster dan ook gevraagt waar onze bestelling bleef. Over ongeveer drie kwartier begint immers onze voorstelling! Dat moest ze even navragen, en wij hebben haar niet meer gezien. Een tweede keer vragen en er zou iemand bij ons komen. Deze kwam inderdaad om te vertellen dat er iets fout is gegaan in de keuken en dat we onze maaltijd over 10 minuten zouden krijgen. Dat zou dan 10 voor acht zijn geweest en hadden we dus nog 25 minuten om it op te eten........ De dame in kwestie kont het niet verkroppen dat wij hiermee niet accord gingen en wij vroegen de kaart terug die recht gaf om de maaltijd. Met de mededeling dat we wel een andere keer terug kwamen als de keuken wel tijd voor ons had. Ze was zeer gepikeert en we werden zeker niet als "koning" behandeld. Het spijt mij te zeggen dat dit nu al de tweede keer is dat ons dit bij U in het restaurant is overkomen en U hoogstwaarschijnlijk ons voorgoed kwijt bent. Wellicht kan dit mailtje u en uw personeel erop wijze dat in een goed restaurant de klant ALTIJD koning is. ps. Van de rest van de tegoedbon zullen wij geen gebruik meer maken. Dat ga ik niet meer trekken.....
sarah schreef op 2 maart 2012:
nou mevrouw, beetje kortdag he om ook net de ochtend ervoor te reserveren!! de meeste mensen doen dat al op maandag of dinsdag. en 1 tip, op iedere willekeurige website kunt u op contact klikken en kunt u 100% zeker het adres en telefoonnummer vinden. misschien ligt het toch aan uzelf denk ik zo!
zelf ben ik erg tevreden! de service is uitstekend. mijn vriendin en ik
zijn moeilijk ter been, wij krijgen altijd begeleiding en zelfs een keer
een kruk omdat mijn vriendin haar been in het gips zat en hebben de
medewerkers aangeboden om de consumptie naar de zaal te brengen in de
pauze!
Elly Grin schreef op 9 februari 2012:
Vandaag wilde ik reserveren voor de donderdagmiddag voorstelling. Met geen mogelijkheid gelukt. Aanmelden lukte niet want de pagina 'could not be found'. Een telefoonnummer is lastig te vinden in de brij van films en arrangementen enz. Nu blijkt dat de reserveringslijn om 12.00 uur opengaat, maar de film begint al om 14.00. Beetje kort dag. Kortom: moeilijk bereikbaar via mail of telefoon en een heel onoverzichtelijke website.
mandy schreef op 25 oktober 2011:
Vamdaag wilde ik 4 laartkes voor de ladies night reserveren. vanaf 13:00 uur kon er gebeld worden. ik heb het wel 20 keer geprobeerd maar steeds werd de hoorn erop gegooid en kreeg ik de in gesprekstoon. toen ben ik om3 uur naar cineworld zelf gegaan. een lange rij, kwam bij de kassa was er alleen nog plek op rij 2. En werd verteld dat ik voor de vipkaartjes had moeten bellen. wat ik had gedaan. ik ben dus erg ontevreden over de gang van zaken.
Sjaan schreef op 16 januari 2010:
heel vervelend dat er geen plattegronden zijn van de zalen. En de prijzen van consumpties zijn echt schandalig hoog!
C.P.van den Bosch schreef op 9 november 2009:
het is een mooi theater, het is alleen jammer dat er geen inzage in de gereserveerde plaatsen . Waarom geen plattegrond met de nodige informatie
cisco schreef op 7 maart 2009:
ik wil de hele film kikkerdril op eenofhielsjele website van kikkerdril
Monique schreef op 19 maart 2008:
Het is een mooie bioscoop
met mooie zalen waar je goed kan zitten,en niet tegen hoofden aan kijkt.
De drank is wel aan de dure kant.Dolby surround
is echt kikken. Echt super gaaf! De site is goed en je kan ook trailers bekijken.
Cineworld ga zo door.
Petra schreef op 4 juni 2007:
Vind de site weinig informatief. Ik kan niet eens vinden wat een bepaalde voorstelling kost!
En ik het theater zelf zijn de consumpties ERG duur
odball schreef op 17 mei 2007:
waar staan de entree prijzen?
esther schreef op 21 maart 2007:
wat een drama je vind echt niet welke films er draaien wij gaan andere bios zoeken.jammer
isabel schreef op 6 oktober 2006:
de site doet het niet heel irri en slecht voor de busnis mensen zo raak je klanten kwijt
henk schreef op 28 september 2006:
ik bedoelde natuurlijk dat de stokslagen klonken als geweerschoten
Ik weet niet of mijn klacht de directie bereikt. Ik vind de herrie te groot voor zo'n kleine zaal met zo'n groot scherm.
De operateur heeft waarschijnlijk al Disco-oren.
H.Tesselaar schreef op 27 september 2006:
15 jaar niet in de bioscoop geweest wegens geluidsoverlast.
Bioscoop is prachtig maar sterkte van geluid is nog steeds verschrikkelijk.
Bij Zwartboek klonken de stokslagen als geweerskogel Publiek zit met de handen voor de oren. Wie gaat hier eens iets aan doen?
Rene schreef op 2 december 2005:
Heb nooit problemen met de site. Hele prettige bioscoop. Makkelijk te bereiken, goed parkeren, niet te groot en niet te klein.
chris schreef op 15 februari 2005:
de site doet het niet egt iligaal
ik schreef op 11 januari 2005:
de site doet t niet
martijn schreef op 21 september 2004:
site doet het niet
Maaike schreef op 17 juni 2004:
De bioscoop vind ik erg gezellig, je zit ook goed.
de website is regelmatig slecht te bereiken, maar als het dan lukt kun je wel makkelijk kaarten reserveren.
Gijs schreef op 12 mei 2004:
De site van Cineworld is heel gaar. Je kan niet makkelijk vinden welke films er draaien. Dan ga ik gewoon naar een andere bioscoop.
ayse & shanna schreef op 8 februari 2004:
de site doet het niet en dit is heel onaangenaam.