Laatste meningen over hotels in Dordrecht

Tarenia

schreef:

Určitě nepatřila k domu. Obche1zela, měla hlad. Majed tam jen pe1r dnů opuštěnfd psed kotec a tam hledala tbyzky potravy.Přesto, že se mi ji podařilo vyfotografovat zbledzka, byl hodně plache1…

Lees meer over Postiljon

Maria

schreef:

Wat een inspirerende plek! Echt bijzonder. Heerlijke lunch gehad. Heb genoten, alles even prachtig, kom hier zeker vaker terug. Een oase.

Lees meer over Villa Augustus

Personeel

schreef:

Eten is benede maat vaak klopt de kaart ook niet.
Bediening is top alleen de baas mag wel wat beter voor zijn personeel zijn soms gaat mr Janssen tekeer dat is niet normaal ook waar de gasten bij zijn.

Ik heb 2x gegeten en 1 overnachting gedaan voorlopig kom ik ook niet meer terug

Lees meer over Bellevue

Joop van Rijn

schreef:

Prima hotel zeer vriendelijke dames achter de tel en balie.
Prima ontbijt.
En een geweldige service achteraf mijn vrouw had wat in de hotel kamer laten liggen is geheel gratis opgestuurd en was de volgende morgen al weer per post bij ons bezorgt.
nog bedankt voor de service

J. van Rijn

Lees meer over Postiljon

Face Drop

schreef:

Villa Augustus is niet zo maar een hotel/restaurant:Ze investeren in nieuwe uitblinkers, geef ze de kans om te leren, omgaan met zulke situaties, zichzelf ontwikkelen..omdat een klein kind valt verschillende malen voordat hij/zij begint met lopen.Villa Augustus is de moeite waard.

Lees meer over Villa Augustus

Mo

schreef:

Ik wil wel mijn mening geven over deze dure zaak

wij dachten dat villa augustus een leuk restaurant zou zijn voor de mensen die het niet zo breed maar tevergeefs

ik was een vermogen kwijt voor mij en me zoon en daarna kwam ik me 10 jarige verloving daar vieren en we waren met ze 3en maar dat was tevens de laatste keer,gezellig is het er wel maar de bediening is er schaars en nemen niet de moeite naar je toe te komen

tevens vindt ik als gehandycapte dat het er maar slordig is want je moet een hobbel op en langs allemaal tafeltjes als het er ene beetje vol zit kan je er onmogelijk langs dus kortom ben rolstoelgebonden ga NIET na Vilaa august maar ha na Baloubeer of zo die zijn er beter op ingesteld

ik wil tevens een cij fer geven

de accomodatie een 7

de bediening een 5

het eten een 6

zo ik heb me even geuit

en wens voor de rets iedereen een fijne tyd toe

Lees meer over Villa Augustus

Djulia

schreef:

Ik vind Villa Augustus erg origineel en een zeer mooie zaak ...

M'n tante, Sylvia Geerlings is daar manager...

Lees meer over Villa Augustus

Rita Stam

schreef:

Donderdag 22 nov. een hapje gegeten in het restaurant. Erg leuk om in "de winkel" binnen te komen, deed gemoedelijk aan. Zaak zag er gezellig uit, orgineel met verschillende stoelen, tafels, servetten. Wel erg fel verlicht, ik miste de sfeerverlichting/kaarslicht en klokken heb ik ook niet kunnen ontdekken.... Het bedienend personeel was erg vriendelijk en gaf geanimeerd uitleg over de gerechten. De menukeuze vond ik wat beperkt, maar misschien komt dit door het seizoensgebonden karakter van het restaurant? Maar wanneer de kaart regelmatig van menukeuze zou veranderen maakt dit voor mij al een hoop goed. Vooraf heerlijk brood en lekkere tapenade gegeten!


Tip voor de site: laat wat meer foto's van het interieur/indeling van de verschillende hotelkamers zien, dat werkt uitnodigend. Ik kom zeker weer terug, succes!

Lees meer over Villa Augustus

Thijs de Vlaming

schreef:

Op zondag 18 - 11 heb ik hier de dag doorgebracht in het kader van mijn vaders verjaardag. De ambiance was gemoedelijk en de locatie erg mooi, hoewel ik hetzelfde gevoel had als dat ik heb als ik bij hotel New York ben vond ik het erg prettig om een rondje in de tuin te kunnen lopen. Op het moment dat ik de zaak binnenkwam was dit gevoel per direct verdwenen. Ik had mij niet kunnen voorstellen dat het bedienend personeel zo ongeorganiseerd proberen een zaak als deze draaiende te houden. Wij waren met 25 mensen, dit geeft iedere horecagelegenheid de optie om goede zaken te doen. De bediening van Villa Augustus was hier niet toe in staat. Na een 7 uur durende gezellige middag te hebben gehad waarin een steeds grotere ergernis niet te onderdrukken was wilde ik graag nog 1 drankje bestellen. Er werd mij een glas Korenwolf witbier geschonken wat in geen enkele zin een goed getapt biertje kan worden genoemd, toen het mij eindelijk gelukt was om iemand van de bediening bij ons aan tafel te krijgen en ik vroeg of ik nog een bestelling kon doen kreeg ik als reactie dat ze niet naar ons toe kwam omdat ik het zo lief vroeg. Ik heb hierin aangegeven dat de reden hiervoor is dat ik al meerdere malen heb gewenkt en op die manier haar aandacht wilde vangen, nadat dit meermaals is genegeerd voelde ik mij genoodzaakt mijn stem hierbij te gebruiken. Ik heb gezegd dat ze misschien iets aan de communicatie moest doen om zo de huidige hectische situatie weer overzichtelijk te maken. Ik heb hierop de reactie gekregen: “Als jij het allemaal zo goed weet, dan begin je toch lekker je eigen horecazaak!”. Nu werk ik zelf al een aantal jaren in de horeca en vind ik het bijna gênant om zo te worden aangesproken in een horecagelegenheid. Dit is geen manier om de drukte te uiten naar een groep gasten die bereid zijn te investeren in een gezellige middag en gebruik te maken van de zogenaamde gastvrijheid van de zaak.

Lees meer over Villa Augustus

Butler

schreef:

We are looking for a double room for the 4 nights beginning Monday 16th January. Your telephone is currently set to receive faxes, so I thought that I would send this email. Is your hotel nice and warm?!! Many thanks.

Lees meer over Bellevue
UIT123.nl gebruikt een paar cookies om het surfen te vergemakkelijken... lees meer. akkoord